Vrijeme je da rasturimo glavne mitove stvorene oko njege kože
Količina proizvoda za njegu kože u ponudi može biti zastrašujuća. Toliko se brendova u šarenim i privlačnim pakiranjima bori za našu pažnju pa što onda od toga odabrati?!
Najbolje je da zaboravimo sve unaprijed stvorene ideje o tome što je najbolje za kožu. Godine marketinškog mlaćenja prazne slame stvorile su mnoge mitove. Vrijeme je da rasturimo one glavne.
Najskuplji proizvodi su najkvalitetniji
Tko to kaže? Cijena nekog proizvoda ne označava njegovu kvalitetu. Neki proizvodi imaju veću cijenu jer su im sastojci skuplji ili se pakiraju u luksuzniju (pa odmah i skuplju) ambalažu. Ponekad je to zbog vremena koje je utrošeno na razvoj i stvaranje jedinstvene formule proizvoda. No, nekad je i to zbog silnog troška marketinga, celebrityja koji promoviraju proizvode i činjenice da je proizvod morao proći barem nekoliko ruku distributera da bi došao do nas, a svatko mora uzeti svoj dio kolača.
Muškarci koriste samo proizvode iz linije za muškarce
Koža je koža, ako koža ne zna kada je noć ili dan, ne zna niti spol pojedinog proizvoda. I muškarci i žene proizvode trebaju birati po svom trenutnom tipu kože. Moguće je da muškarci oko usana i na bradi imaju oštećenu kožu zbog brijanja ili da možda u prosjeku imaju masniju kožu, ali to samo znači da bi onda trebali odabrati nešto za taj tip kože. Jedino, frajeri će htjeti neki muškiji miris u svojoj kremi za lice. To je uredu, samo da znamo da možemo koristiti što nam treba.
Pazimo da proizvod odgovara dobi naše kože
Ako mislimo da je su naše godine glavni faktor kojim određujemo koji ćemo tip proizvoda koristiti onda smo u krivu. Jako u krivu. Tko kaže da svi četrdesetogodišnjaci imaju iste probleme s kožom? Glavni je faktor stanje i tip naše kože pa prema tome određujemo što ćemo koristiti. Na kraju, godine su samo broj.
I.P.
Nema komentara