Imunitet

Imunitet

Imunitet: ojačajte ga i postanite neuništivi

Imunitet i jačanje imuniteta bi nam morali biti na prvom mjestu kada razmišljamo o zdravlju. Naučimo kako prirodno jačati imunitet u bilo koje doba godine.

Ukoliko se brinemo za svoj imunitet onda za to sigurno imamo dobar razlog. Briga o zdravlju je važna stvar, ali, kako se kaže, bolje spriječiti nego liječiti. Bolje brinuti o svome zdravlju dok je dobro, nego kada nije. Naš nas imunološki sustav u svakom trenutku štiti od milijuna mikroorganizama koji se nalaze u našem organizmu. U trenutku kada naš imunološki sustav izgubi bitku, tada se razbolijevamo.

Ako postoji razlog da se zabrinemo za svoj imunitet, onda moramo početi mijenjati svoj način života. Naše životne navike i okoliš će nam stvoriti stres koji je jedan od glavnih rušitelja imunološkog sustava. Ukoliko u našoj prehrani nema mikronutrijenata (vitamini i minerali su samo najpoznatiji) iz voća, povrća i drugog bilja, tijelo neće biti u stanju izgraditi taj složeni sustav za obranu. Vježbanje i tjelesna aktivnost će, uz to što ćemo se osjećati bolje psihički i fizički, doprinijeti i njegovom jačanju. Iako je imunološki sustav složen i još nije dovoljno istražen, postoje dokazane veze između načina na koji živimo i našeg općeg zdravlja.

Imunitet ne čuvamo samo dodacima prehrani

Opći savjeti za minimalan unos štetnih mikroorganizama u naš organizam i održavanje imunološkog sustava su stoga:

  • Jedimo dovoljno voća i povrća. Barem pola onoga što dnevno konzumiramo mora biti svježe ili kuhano voće i povrće.
  • Jedimo umjereno, pazimo na tjelesnu težinu.
  • Redovno vježbanje i tjelesna aktivnost – u prosjeku 30 minuta dnevno.
  • Ne pušimo, izbjegavajmo alkohol.
  • Pružimo tijelu dovoljno kvalitetnog sna u periodu između 10 sati navečer i 6 sati ujutro. U tom periodu organizam je u detox načinu djelovanja.
  • Održavajmo higijenu i čistoću našeg tijela, hrane i okoliša kako bismo smanjili doticaj sa štetnim mikroorganizmima i rasteretili imunitet.
  • Reducirajmo stres i psihičko opterećenje, za što mogu pomoći i tehnike disanja i opuštanja.

Dodacima prehrani možemo unijeti dio mikronutrijenata koji nam možda nedostaju u prehrani, ako ne jedemo dovoljno voća, povrća, sjemenki, orašastih plodova, čajeva i začinskog bilja. No, oni sami će pomoći samo dijelu tog složenog imunološkog sustava. I daljem moramo voditi računa da se krećemo i odmaramo dovoljno, da izbjegavamo stres i eliminiramo toksine iz organizma. Moramo voditi računa o cijelom svom tijelu i ono će nas duže podržavati i održavati na ovom planetu.

ŠIRI LJUBAV, PODIJELI OVO S DRUGIMA
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *