Testiranje stabilnosti i procjena sigurnosti prirodne kozmetike
10. travnja 2019.
Ulje suncokreta je nezaobilazno i u kozmetici
17. travnja 2019.

Odspavajte, dobro je za vašu kožu

Jeste li se naspavali sinoć? Statistike pokazuju da je vjerojatnije da niste, nego da jeste. To što je nedostatak sna globalni trend, ne mora značiti da ga i mi moramo pratiti.

Prije nekoliko desetljeća, prosječna količina sna koju uspijevamo uloviti noću je bila 8 sati, danas je to 6.8 sati. Preporuka je da spavamo 7 do 9 sati, ovisno o našoj konstituciji. Ne spavamo dovoljno zbog toga što danas imamo toliko toga za raditi. Nije samo posao kriv za to, nego sada imamo mogućnosti u slobodno vrijeme ganjati svoje interese, mogućnosti za to su dostupnije. Tu su još obiteljske obaveze, djeca i mogućnosti zabave. Zbog svega toga smo spremni žrtvovati koji sat sna, leći oko ponoći, probuditi se u šest pa opet sve ispočetka. Nećemo osjetiti da nešto propuštamo, dok se nedostatak sna ne počne osjećati na našem organizmu.

Tijekom sna se naše tijelo obnavlja, naš unutarnji biološki sat nalaže da legnemo oko 22 sata i budimo se oko 6 sati ujutro. Najdublji san nam je između 2 i 4 ujutro. Ukoliko tijelu ne dopustimo da se prirodno obnovi, neće nam pomoći nikakva krema ili serum da vratimo život u našu kožu. Ljudski hormon rasta se počinje izlučivati sat vremena nakon što zaspemo, a on utječe na sve organe i sustave i pomaže im da se regeneriraju. Mentalni umor i tupost su samo psihološke posljedice nedostatka sna. Tjelesne posljedice su osim podočnjaka i natečenosti, bijeda koža, slab imunitet… jasno, djeluje kao da se pretvaramo u vampira. K tome, nedostatak sna može izazvati otpuštanje kortizola, hormona stresa, što samo po sebi ne može biti dobro, a na koži se zbog toga vidi njeno ubrzano starenje.

Izraz „san za ljepotu“ nije samo puka fraza, on stvarno znači da ćemo optimalnom količinom sna pomoći održavati zdravlje našeg organizma i naše kože.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *